you are my wonderwall for sure,

okej i give it up jag kan inte sova nu, gör inget har sovmorgon
har inte engelska c på 7 veckor nu you got too love it :)

joo frästen ni borde kolla på denna underbara sidan

Lookbook.nu
vet ni vad jag ska visa vad jag beställde hem från hm igår
wanna see?

here it comes

en prencip bara basplagg till hösten inget märkvärdigt


en skjorta jag fann på rea och tunikan med
sen hittade jag denna cardigan för 298kr
och ett pa sköna skor från barn avdelning
i min storlek de hade ganska stora storlekar
chocking, i know

frästen på tal om Hm
läste att de ska få ut en über snygg
fuskpäls som är stor för 998kr
and its sooo mine, verkligen rätt med
pälsjackor inför höst/vinter 08,09 det
fanns med på de flesta visningar.
bland annat gucci vilket jag älskade
alltså deras visning, helt magiskt,

jaa denna veckan LOVAR jag att skriva om mode
såå det skriker om det känner att jag behöver
skriva av mig lite, då blir det boys mode med,
känn på den ni

hell yeah,

ne nu ska jag sova, lyssna på oasis - wonderwall and
i'm good to go, btw det är min godnatt låt jag älskar
den låten mest i hela världen, vet inte varför
it speaks to me, för att inte tala om sicentis och
come as you are, och jaa säg vad ni vill men
kanes bad dream i love it soo hard låtar jag
aldrig tröttna på kan lyssna på dem dag och natt
har ni någon låt ni aldrig tröttnar på? in case let me know

Soo long hun's

yours Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0