i love sundays. not

söndag min favorit dag , ironi min vän ironi till max. sitter nu och ska kolla
på lite oc. har nämligen bestämt att jag ska kolla på säsong 2. i morgon
blir det dock vakna tidigt närmare bestämt klockan 8:00 min praktik börjar i morgon
då jag ska praktisera hos några bekanta till oss. på ett cafe. vi ska nämligen kolla upp
hur ett företag fungerar som inköp och markandsföring och lite så där. i och med att
ägarna inte bara ägar cafet utan andra företag med så kommer jag kolla på det också
kul va, fast det blir nog roligast och jobba i själva cafet. klockan 9 börjar jag.
med tanken på att jag vaknade så sent tja då kan jag knappast förvänta mig att vara
sömning dock. ne nu blir det oc.

caioo.

Kommentarer
Postat av: melan

svar: VERKLIGEN :D te är mäkta godt

2009-02-16 @ 00:06:20
URL: http://konsumtionsstopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0