just what you wish for

Hejsan. lördag och lovet började i går super duper bra.
Min lördag började dock otroligt dåligt. jag vaknade av att jag kända
något rinnande för min hals tänkt kanske näsblond på gång i och med att
jag fick det i går. så jag ställer mig upp och går till toan för att hämta papper
men känner hela tiden att det fortfarande rinner för halsen.
precis som jag trodde kommer det näsblod men till detta kommer det blod ur min
mun. och jag tänkte först okej kanske blir så i början, um nej då utan det fortsätter
och jag får panik haha så jag roppar på pappa elelr nästan skrikergråter
efter pappa och jag gråter nästan aldrig. så han rusar upp och får panik han med.
mina småsykson kommer med in och där står jag över toaletten panikslagen. jag tar slut på
2 toalettrullar till näsan och spottar ut massa äkliga blod klumpar. sorry glömde varna för
um äkligt. vilket fall som helst säger pappa att vi ska upp till akuten men vi hade ite nummret för
att ringa så min syster letar upp det på eniro. sedan känner jag att det slutar blöda i näsan och
fortsätter i munnen, jag pratar med sjuksköterskan över telefon och hon pratade något om att
mina slemhinnor har sprukit jag som har noll koll på sådant bara nickar och lyssnar.
men tur som det var behövde vi inte åka upp blodet slutade efter en stund och nu mår jag bra
för er som inte vet så är jag och blod och sjukhus FIENDER jag hatar dem och dem hatar mig.
det var min idiot morgon med sovmorgon och allt.

ne nu väntar jag på lirdita som ska komma om en stund, det blir minsan inget party för denna
människan i kväll. inte för liriditas del heller då hon har tjocktarmsinfektion.

slut på klagomål och sånt här. nu ska jag kolla på how i met your mother och tja inget mer.
hörs senare

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0