just when the sun shines.




hejsan. i dag är en mycket vacker och underbart bra dag.
ja ni hör rätt på bra humör är man. dagen började med
ett samtal från min chef som behövde hjälp på cafet så fick
gå till stan, ja ni hörde rätt där med. har nämligen
bästemt mig för att gå till alla ställen jag vill ta mig till.
låter bra :). så jag jobbade en stund sedan mötte
jag upp liridita och albulena för en stund på stand.
vi gick in på älskade h&m och där fann jag min älskade
supper snygga trench coat. jag absolut älskar den.
oh den ska vara med mig så många år nu ska ni får se.
sen gick jag in på en smink affär och fann ett par snygga lös
ögonfransar från dior som jag bara älskar. och för att toppa det hela
så var de vackert väder hela dagen. så där nästan på väg att blir
vår. I kväll blir det tjejkväll hemma hos mig med massa tjejor och vi
ska kolla på min favorit film nu, kollade på den i går

jag pratar om Breakfast at tiffany's hur underbar är inte den film.
jag absolut älskar den. så där 60 tal med fina stora hattar och  vackar
klänningar ja för att inte tala om självaste audrey hepburn. om inte en av
de vackaraste ikonena genom tiden. så det är vad som står på schemat
nu ska jag städa mitt rum. men vi hörs sen ni ska få seee min jacka sen med.

Xoxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0