never know were you'll be at.

I går gjorde jag, malin, shpresa och liridita något som vi gör ganska ofta
åker iväg spontant ingen stans och hamnar alltid någonstans trevligt i går
skulle vi varit på harrys men när vi kom ditt så kunde vi inte annat än att komma
där ifrån.  vi bestämde oss istället för att åka till jönköping och se om
det fanns något skoj där. oh yes indeed. vi gick till en club som hete
carlssons. där vart det mycket folk. väldigt skoj var det dock,
jag hade inte räknat med en festkväll så min outfit i sig var absolut ingen
festoutfit men jag hade skoj i alla fall väldigt mycket trevligt folk så för er som vill
ut på en torsdag och festa haha ja låter sjukt enligt mig i alla fall som aldrig brukar
gå ut på en torsdag så tipsar jag om carlssons i jönköping dock inte så stort men
väldigt skoj. så idag blir det hemma kväll för mig hade mitt väldigt roliga i går.
frästen så är det fredag den 13 how scaryyy. så lika bra att jag håller mig inomhus.
min odds till klantighet är ju ofartbart stora så bästa är nog att hålla sig inne.

take care .

caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0