scream it out



okej jag kan fortfarande inte sova så tänkte säga ett av mina favorit klipp
av oc, jag kunde inte hitta bara scenen så ni får kolla på promo för season 2
det är när marissa skriker och kastar ner solstolen i hennes pool.
varför gillar jag denna scene för att när hon skriker fattar man att hon släpper ut
sin ilska . well i wanna do that too fast jag har ingen pool eller problem som henne
men fatta vad skönt och bara få stå och skrika av sig sin ilska sen så mår man
wihoooo. däför gillar jag scenen haha den är skrämande också. cool med.
hey who said that ladys can't be dangours haha nee nu  vet jag verkligen inte
vad jag pratar om alls. bäst jag går lägger mig,

gooodnight. huns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0