switch days.


( hur snygggga var inte de på grammisgalan?  )

hejsan, det är andra dagen på vinterlovet idag, och än är det vinter ute.
själv önskar man att det vorre vår eller något liknande tja som sommare men men.
idag har varit en inte orkar göra någoting dag så jag kollade på how i met your mother
vilket jag nu är besatt av tja en eller 2 dagar till säkert. jag har dock en massvis med grejer
som ska göras men det får dock vänta tills i morgon för idag ska jag inte göra något alls.
lite som en söndag. helt perfekt i dag.

återkommer senare med bilder om alma skickar några till mig i kvälll. om inte så blir det en annan
dag, nu ska jag ringa några samtal

caiiiiiiiio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0