boy likes cars.

people. sorry för mitt blogg torkande, humöret har inte varit på top.
Ändring på detta sker idag. sitter för tillfälligt och pratar med min kusin
som precis talade om att hon hade träffat en b-friend så skulle hon visa ett
kort på honom och ja vad händer världen är lite jag kände denna människan
jag vart väldigt imponerad. the world is small.

måste bara säga världens konstigaste sak någonsin. jag vart inne i min systers
rum innan idag så satt hon och sandro och kollade på världen konstigaste och
sjukaste dokomentär . där killar har sex med sina bilar. de är helt enklet kära i dem
riktigt Kärlek snackar vi om då va.

haha jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg det- för och främst hur i helvet har man
sex med en bil? eller vet ni vad svara inte ens på det. det sjuka av allt var att snubben började
strula med sin bil. har ni hört på maken? jag har aldrig hört något liknande.
det som var mest konstigt att der var inte bara en utan flera stycken.

först och främst vem är med en sån dokumentär eller till och med på tv
är det något och vara stol över tja de lär nog tycka det.
jag trycker det var sjukt kommiskt och um skumt.

vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0