when everybody els are at sleep







när alla andra sover sitter jag uppe och kollar på inget mindre än mitt
älskade oc. kan nämligen inte sova. kollar på säsong 2 av oc min favorit säsong med.
det är så sorligt att det har tagit slut men måste medge att säsong fyra var hur kasst som helst
även älskade seth var inte på sitt bästa ironiska humor som jag absolut älskar. vilket fall som helst
så är la det bästa att man kan kolla på dem om och om igen. 2 år sedan det las ner tiden springer förbi en
vill ni höra något super töntiiigt here you go, om ett halvår när lirre och ja flyttar till californien har vi bestämt
sedan vi såg första säsongen av oc att när vi åker till californien för  första gången ska vi lyssna på
intro låten av phantom plant - california
inanna vi landar. fånigt men så underbart roligt i alla fall. det är nog så vi är allt lite fåniga.
ne nu börjar jag bli trött. kanske drömmer jag om adam brody-

sweetdreams.
caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0