a belt.




Hör ni, är inte denna outfiten ur snygg med Sarah jessica parker,
jag har varit helt förälskad i den sedan jag såg filmen, men inte nog med
att klänning är urläcker men skärpet är ju rena drömmen,
jag har letat som en toking efter ett likadant eller åtminstånde
som ser likdant ut, men har bara fyndat smala skärp. ne jag vart
inte nöjd med dem, men här om dagen fick jag syn på att chicy säljer
ett nästan ett identiskt skärp, och den ska placeras i min graderob vilken sekund
som helst. jag menar hur snyggt är inte det till en kavaj eller kjol tja varför inte
en klänning som Sarah.



Bild lånad från chicy.se
 visst är det snyggt. i love it anyways.

Caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0