Gott nytt år. 2009

hejsan, underbara ni, sitter här och är mer dragen en någonsin,
det ända jag har tänkt göra idag är att ligga hemma och bara mysa,
i går blev det riktigt skoj, vi var först hemma hos azra och lite middag sedan
åkte vi ner till senka och festade till det  lite grann där med. vid halv tolv
tiden drog vi oss till stan för att kolla på fyverkerier. och träffade på en massa
vänner som man önskade ett gott nytt år. sen fick jag en trevlig besökare i mitt
huvud nämligen migrän, vi gick upp mot azra som tog minst en evighet, och frös
oss själva gul och blå.  men allt blev mycket bättre sedan. en lyckad nyår för min del
Tack snyggingar för alltihopa, bilder kommer när alma skickat bilderna,

Hoppas ni hade en superbra nyår.

Puss
&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0