i dont think so.

har ni sett alla reklamer för bindor?
jag kollade på the hills innan idag
så kom det upp en reklam som gått mig på nerverna
hela dagen. det är libress som uppfunnit någon jävla
binda som ska vara skit bra. i slutet av reklamen säger de så här
have a happy period. alvarligt talat, vem i helvet har en glad mens?
seriöst talat man sitter inte dirket och baa yes snart kommer den
jösses vad jag längtat, absolut inte tvärtom veckan blir ett
stort svart moln och man nu har det i en vecka. ja ni vet
hur det känns, tjejer. det störde mig något fruktasvärt när
de saaaaa happy period, för man jag ju världens fetaste
leende på läpparna när man har mensvärk eller så happy
att denna bindan ska hjälpa en till en super glad mens?
om man vill ha en happy period använd inte binda då,
byt till tampong, så känner du inte bindan över huvudtaget.

then youuu get your happy period. jaja lite strunt prat men så är det
pusssssss people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0