i wounder.

jag tror jag var en björn i mitt förra liv. precis som en björn sover jag bort hela vintern,
sen när det är är sommar och varmt så syns jag till. ja vilket bra jämförelse va.
jag förstår dock inte hur jag kan vara så trött, men jag lär nog sova gott i natt ialla fall.
i dag var en annan betydelsefull dag för staterna då Obama blev "installerad" president
visst låter det fullt installerad som om han vorre någon robot konstigt värre. vilket fall som helst
så satt jag och mamma, irma och sandro som var här och kollade på det en stund.
och jag kan inte annat än att bli faschinerad av allt som pågår och önskar att det var jag som
stod där så säger jag så här

- mamma vad skulle du gjort om jag blev president?
mamma - men herregud vilka drömmar du har!
- jo men säg då vad skulle du gjort, tänk om?
Mamma - ingeting.
- a visst tror jag säkert på
Min syster - om du skulle blivit president så får inte du nämna mitt namn, asså tänk om de skulle
kidnappat mig och tvingat dig betalat typ 500spänn
mamma, jag och sandro brast i skratt.
- hahahaha är det allt du tycker att du är värd eller.

usch nee jag skulle aldrig kunna bli president. jag skulle varit så närvös under ett tal att jag
säkert sakt ( emmm emm ) 10000000000 gånger. eller om jag inte hade svimmat.
ne inget yrke för mig haha men makt fullt är det ju.

ne nu ska jag läsa eclips 3 boken i twilightserien.
Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0