i'll miss it, anyways.



hey love.

en anning dålig uppdatering well i guess,
har haft annat för mig, jag är så pigg jag vet inte vad jag ska
göra för att somna i övermorgon börja sista terminen för mig
in the high schoool. känns så himla konstigt, ett endast ett halvår
till sen så är det inte , ohh jag har den lektionen, eller aa det kanske blir
så sen på högskolan men då får man ju välja vad man vill plugga och
då blir det nog mycket roligare. fast min tid på gymnasiumet har varit
minnesvärt dock, träffat en masssviss roliga människor som har haft
ett stort inflyttande på vem jag är nu, jag har gjort saker som jag trot att jag
aldrig skulle göra, visst jag kanske säger nu att jag inte kommer sakna
något men då ljuger jag väldigt bra. för det kommer jag, jaa jag kommer sakna
att kommmma försten, jaa vilket jag gör ganska bra, jag kommer sakna att
sitta på endel lektioner och alla super duper roliga stunder i ugglan haha (not)
alla lektioner, alla spei06a underbart roliga fester, sen kommer jag sakna okej detta
lär jag ångra. när fidde,ubba och hampus jävlas jaa fast jag måste medge att det är lite
skoj ibland, joo haha jag saknar/ kommer sakna när lirre och ja hade
världens krush på alla killar som gick i 3an när vi gick i 1an
ahahahahaah.  allvaligt talat händer det inte alls mycket i vår skola men
människorna lär jag sakna i alla fall. fast jag har några månader kvar attt
göra mines värt och det ska det banne mig bli med.

Pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0