just another day...

hej solstrålar.
jag är på underbart humör knasigt nog händer dock endast
om jag har tur nästan en gång i veckan. vilket fall lång dag.
bägge rolig och otroligt seg. well its school we are talking about.
nu har jag fått en oder av min mamma att städa mitt rum vilket jag
är mer eller mindre tvungen till att göra. Så det står högst upp på
listan, lirre sitter här på min säng med telefonen i handen okej nu
så sitter hon i min nya hörna som jag gjort i mitt rum duktigt va :D
ni får se när min dator funkar som det ska, kan nämligen inte lägga upp
bilder vilket börjar bli ganska frustrerande, sen blir det nog film för våran
del. ne men om man inte ska ta och börja städa.

se you guys later, Kiesses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0