Monday morning



( är inte whitneys hår bara för fint? )


Goodmorgning, fint väder ute idag, inte vanligt direkt, idag blir det nog
en runda till stan sedan, plugg hela dagen och slutar med en powerwalk på 40
minuter blir nog bra. Mamma hade bakat något super gott bröd i dag, perfekt
hon har varit på riktigt bakhumör dessa dagar, inget jag klagar på dock :)

jag funderade på att gå ner till osudden och åka skriskor med min lilla syster
men jag kan inte åka skriskor eller kan kan jag med, jag står ju aldrig på
dem utan ligger där på isen och fryser, men det är såå skoj annars.
nee nu ska jag ringa till några företag angående projekt arbetet

Vi hörs sen. Pusss

Kommentarer
Postat av: Moni

såå himla skoj med skridskor. vad sugen jag blev på de nu ;)

2009-01-05 @ 19:20:22
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0