saturday morning.

Hey. en ny dag, nya möjligheter, tja inte riktigt just nu i alla fall
mamma gav mig en möjlighet och det vara att städa mitt rum eller
att hjälpa till med något annat, um jag tar mitt rum. idag mår jag mycket
bättre än i går. jag somnade vid efter 1 tiden och vakande runt halv 2
jösses jag fattar inget, så trött var jag inte ens. aja nu är jag ut vilad i vilket
fall. hur ser min dag ut i dag då. först på schema är det mitt rum. sedan
ska jag nog vila i 1 timma efter det ska jag plugga 2 timmar sedan ska
jag nog hitta på något med alma, vilket blir skoj. om inte jag mår likadant som i går
fast då tänker jag spela frisk för jag orkar inte vara inne en dag till. hittade lite fina saker
i går på olika shopping hemsidor lägger upp det lite senare.

Caaaio.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

jo super okej! men nu blir det snart mat och lite tv! Vad händer ikväll?

2009-01-10 @ 16:08:56
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0