this day sucks.

tjena. fredag kväll, världens mest tråkigaste fredags kväll ever. har bara
luggit och kollat på tv hela dagen, kan knappt stå på mina ben,
kollade på lets dance innan, tyckte det var så där. min
favorit var laila tyckte hon var duktigast. nja jag är inte så intresserad av sådana
program egentligen men vad skulle jag annars göra. på söndag kommer liridita
som har varit borta ett bra tag nu saknat den dära människa ju. ne nu ska jag kolla
på beverly hills 90210 de avsnitten från 90-talet. sedan ska jag sova.

vi hörs i morgon pusss.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Allt bra ikväll?

2009-01-10 @ 00:47:29
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0