this is my year.

Dagen börjar med att solen faktiskt skinner, inget skämt, man är
trött och vill dra täcket över huvudet. sen sitter man och kollar på bilder
från i somras och börjar fundera på hur det blir denna sommaren, vad som
händer. eller vart man är om ett år. och detta är verkligen året jag längtar efter
så fruktansvärt mycket händer att man inte riktigt vet hur det ska börja.
Jag kan knappast tro att det är januari nu och ett helt nytt år igen, det
känns som om 2008 sprang förbi än, men med mycket underbara minnen
dock. som alla andra år med.

Nej! Detta året blir ett bra år eller vad säger ni?
studenten, student resan, coldplay 08-22, Usa 09/10 och en massssa annat
roligt. let start the new year.

ne nu ska jag gå in i mina systras rum och spela Playstaion, det är så kuuuul.
tycker jag i alla fall, ett tag sedan man gjorde det ju,

Lots of love v

Kommentarer
Postat av: Sussie

Gott Nytt År på dig gullet!!!!!!



Många kramar från The Damberg Family!





2009-01-02 @ 23:09:57
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0