this month is making time stand stil

Oh, himlans internet,
jag blir tokig, tänkte lägga upp lite bilder på facebook men nej klart hela sidan
ska läggas ner 10 gånger i rad. men jag orkar inte bli arg alls. oh ne.
torsdag vad kan jag säga gympan idag var det värsta mina ben varit med om
och jag har gått med högklackat så fötterna nästa blöder. vi hade spining
i hate it. vilket fall som helst glad att det är över. Fortfarande januari och jag hatar
januari seg månad, gåå fortare tack. jag vill ha vår så jag kan få min pollen allargi
upp i högsta grad om det så skall behövas. oh ne det ända jag ser när jag är utomhus är lera som
frysit till is så man knappt kan gå på ingen snö, i bland blir det varmt och poff sedan blir det kallt
igen, and hey its january ingen bra månad.

caaaio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0