Sundays




Hejsan, söndag och minusgrader. love it. ironi kan man nog kalla det ja, sitter här
och kollar på en serie jag fann i går verkar vara ganska bra Privileged heter den.
typsik tonårserie. ja det är sånt jag fastnar för, jag menar hur kul är det i lilla
värnamo , who blames me for dreaming myself away. i alla fall fick nyss ett
sms från någon jag inte känner, om ngt nytt nummer. detta händer hela tiden
en kille som heter tommy har haft mitt nummer innan jag nu ringer hans vänner
och chef och ja you name it för att får tag i han but now, det är jag som svara varje
gång och får förklara fundera på göra en telefon svara på det. lite irriterande faktiskt.
ne nu ska jag gå göra te och en macka.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0