i heart studing.




hey who ever said studing wasten fun?



smile for the cam, :D

Babes.


dålig updatering i know. men skolan har börjat och man hinner knappt
blinka förrens man har en hög med saker att göra. Helg snart thanks good.
då blir det matte och projekt arbete för hela slanten.

idag och i går gick jag, lirre och Anela och jobbade på vårt projekt arbete till
statsbibloteket, vi fick ganska mycket gjort i går, idag vart det massa annat
i våra tankar. mitten av veckan i morgon då. tycker ni inte att allt bara springer förbi
vadå kommer 2009 gå fortare än 2008 well fine by me.

jag sprang in på hm en snabb runda och ser att hela butiken är laddad
med vår kläder, massa grönt och andra ljusa färger. jag kan knappt vänta tills
det börjar bli varmt. eller snarare sommar så kan sitta på stranden hela dagen lång
med en gitarr ja inte för att jag ska spela men någon annan får hemskt gärna göra det
det är så vacker i think.

ja man kan ju alltid drömma. ne nu ska jag ladda på mina batterier. sleeeep
Kisses.

. Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0