Truth and time, tell's all

Jag har världens bästa vänner. det bästa med dem är att så fort någon av oss
behöver någon att hålla om på grund av någon händels så finns vi där fortare en
en blixt för varandra. Det får ta all tid i världen men det är så himla värt det.
Men i dessa fall ser man även vilka som dina riktiga vänner och vilka som inte är det
detta med ärlighet är dock inte något man kan ta för givet av en del människor.
Ganska svårt dock att ha en vän man känner att Hon/ han ej är ärlig bland ens närvaro
vill man ha en sådan person som en vän? nej tack för min del. Been there done
that.

jag är glad att jag har mina vänner här och jag vet att jag kan lita på dem
ända upp till 1000% thank god for that.

det ända jag kan säga mer är la, treat your friends like youself want to be treated.

with that i say.

Hugs and kisses
. Loves.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0