i have nothing to dooo







så här ser det ut hos mig nu, och såå ser jag ut nu, serjag trött ut um nej
för jag har sååå himla tråkit så sitter är och mimar till några låtar för
alla andra i huset sover. hittade en disket med massa bilder från högstadiet
men kan ite öppna skiten, kanske för man inte använder disketer längre
jag har en i alla fall, himla steenålders människa,. um yeees. 
vi var och hälsade på några vänner med mina föräldrar det var väldigt skoj,
prata en massa, i morgon hälso året, skulle börjat efter nyår well, det
blev helt enkelt inte så alls. jag skyller på mamma hon köper massa man inte
kan motstå, men Inte längre oh neee, im stoping it, men jag vågar inte springa
i löparrundan bakom mig, det står massa rådjur och stirrra på mig och då vänder
jag för jag gillar inte dem, de skrämmer mig, så jag får springa någon annan
stans ska gå läsa en bok nu,

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0