well its not what i hoped fore


linn är så modig så :)

linn & Emelie


hejsan, igår började skolan, dagen gick hemskt sakta speciellt när man är van vid att sova länge
nu efter lovet. på idrotten gick jag och några till från klassen till prostsjön
som ligger vid skolan, och gick över hela sjön utan att ramla bra va:)
vilket fall som helst så kom jag hem vid tre tiden
och gick och la mig och vilade. jag vaknade vid halv 8 haha oc kunde inte sova mer.
hela kvällen måde ja super dåligt, och slutade med att ja spydde hela natten, och
därmed välkomnar jag magsjukaan till mig, så nu ska jag ha världens bästa helg
får knappt gå ut ur rummet för det är så smitsamt, och jag som skulle ha sån rolig helg,
ne fy faraooo. nu ska jag lägga mig ner och kolla på tv ellr något, har verkligen ingeting att göra.

hoppas i alla fall att ni har haft en bra skol dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0