when i were at the Dr

hejsan kom precis hem från doktorn, var och kollade mitt huvud, haha låter inte
klokt när jag säger så men det var det jag gjorde. Fick då nästan reda på i fall jag har
migrän eller aa som jag trodde hela tiden nästan, i alla fall lite mer och utreda,
jo så nämner han att jag borde ta ett prov som i BLODPROV, mina tankar var
gåå ut spring nuu jag är nämligen så rädd man bara kan bli av sprutor, eller bara blodprov
jag menar de har makten att få mig svimma. ne fy farao.
, men snäll som han var såg han att jag var så himla rädd att jag
slapp wiihoo, men om det blir värre har jag väll inga undan flykter.
Engelska c på morgonen, wiho det bästa som finns ironi ja tack,.

ne nu ska jag äta och sedan ska jag ta min första tablett som jag fick
och gå och vila en stund och hoppas på att det ska försvinna.
Ps: ni får se lite backstage bilder hos en läkare ( hade tråkigt medans jag
väntade thihih) senare i dag.

 Hugs and kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0