i dont like sundaaays, well not this one anyways

heeeeeeeeeej blogggen,

jag gillar inte denna söndagen. trött och dryg söndag, och jag har gjort
absolut ingenting alls!ja fast nu å andra sidan har jag bestämt för
att rensa min garderob hahah och ni vet när man rensar garderoben
bliiiiir det mera plats and guess what means. SHOPPPPPING
ohhh ja det var verkligen ett tag sedan nu, men frågan är om jag ska
vänta lite till tills vi åker upp till stockholm, typ i mitten av agusiti som vi planerat
oh juste glömt säga det,

vi ska möta upp pratyyboysen som vi träffade sist i stockholm dom dära som vissade
oss hur man festar i stockholm Lovely och nu komemr det ännu bättre
på lördag helgen är COLDPLAAAAAAAAAAY. jag säger det lär nog bli bästa veckan
under hela sommaren,

okej... nu måste jag fortsätta om jag ska bli klar idag.
xoxo // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0