just loose

hejsan, onsdag idag och bal, inte särsklit sugen på det
då jag mår ännu sämre idag en innan, men jag ska la skynda mig ner för backen
and then thats it. hoppas jag i alla fall.

jo nu till en helt annan grej, svensk fotboll.
jag gillar att kolla på fotboll endast när det är vm och em
annars inte särsklit intresserad. vilket fall som helst
som ni vet blev sverige slagan av danmark, ( kollade inte på matchen)
Pinsamt värre, och i morgon ska de spela mot malta och de kalar det en
lätt match? kanske det är men alla matcher de säger är lätta tycks inte
hjälpa alls de förlorar hela tiden ju, eller det känns så.

vilket fall som helst kommer sitta och kolla på matchen,
men jag vet att jag kommer vara förbannad när den slutar.

puchhhh nu var det ur mig. ahah

nu börjar min stress. Pusssssssss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0