mondaay

and its monday again, gud vad fort dessa veckor går Men det är okej för då är
det bara närmare och närmare till californien :D jag ska strax börja göra i ordning
mig trots att jag verkligen itne har någon lust. ska jobba, men det blir bara en liten stund idag
så det är bra :D sedan får vi se vad som händer :D kanske något kul om jag har tur
om inte blir det nog zzzzzzzz för mig, är hur trött som helst

jag har fortsatt och läsa 3 boken i twilight serien med andra ord Eclipse
jag älskar den, kan kanppt lägga i från mig den i för går började jah igen
och nui vips är jag i mitten av boken, hon är bra den dära stephanie mayer
hon vet hur man lockar läsare.

ne nu ska jag sätta fart så jag kommer här ifrån.

Love/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0