the good days are over.

Okej dessa dagar har varit bästa dagarna i mitt liv. okej inte ritkigt slår fortfarande inte coldplay :P haha
säg inget till mamma, men thats the truth, kan inte fatta att allt jag planerat och allt jag önskat
kommer nu, jag flyttar snart, om 3 - 4 månader. till mitt underbara Californien
och få börja om på nytt där. och det pirrar i magen när jag tänker på det.
äntligen, denna sommaren ska bli oförglömlig med, helt fantastiskt. med mina bästaste
människor någonsin som jag sedan måste säga hejdå till.

okej vilket fall som helst blir det blider på allt idag eller i morgon väntar  fortfarande
på bilder från ayia napa och studenten, men så fort jag får dem så blir det massvis här

vi hörs SNART!

Love / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0