i love thooose daaaaaays

did i ever tell you i love .....

Akon jag fattar inte, det jag har varit i mot honom sedan waaaaay back,
men inte nuu, det ända jag lyssnar på, låten är Im so paid
jag älskar den, denna ska jag köra ut sååå det ryker i högtalarna :)

vet ni vad? om 3 veckooooor åker jag :) yiiiiho då ska jag bada VARJE DAG!
och bli brun som aldrig förrr och äta upp min NANNA och min Andra NANNA,
im speaking of Kosovo, det var ett tag sedan jag var där nu, så det ska blir
roligt att få åka ner igen, och det bästa av allt är oh this is heaven
I huvudstaden har de en stor outlet med MASSSSA kläder från
here it comes ----- ZARA, thats heaaaven om jag ska shoppa.
kanske lika bra jag rensa graderoben innan jag åker.
vet att mamma skulle uppskatta det i alla fall :)

fram tills dess ska jag ha kul med mina babes, vi ska runt på sverige tuner hoppppas jag i alla fall
jag vill inte vara kvar i värnamo.

Pusss. / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0