if i had too choose

Om ni fick välja ett år ni skulle viljat leva på vilket år skulle det varit?


Mitt skulle defenitivt varit 60 talet. allt var så elegant på 60 talet,
och stilen var perfekt, allt en tjej kan önska sig, eller i alla fall denna tjejen.
satt nyligen och kollade på breakfast at tiffanys, jag älskar den filmen
jag blir så glad när jag sett den, att jag har lust och återföddas på 60 talet
och få leva vackar hollys liv. glamouröst och underbart. Lovely.
det bästa med filmen är of cours Paul ( fred) jag gillar att han är som en liten vove efter
henne, han är inte så där feg eller någoting han vet vad han vill ha :)
nee jag vill oxå ut i regnet och leta efter cat. Jag älskar hur holly är att hon inte är beroende av något
eller någon, att hon lever på hennes vilkor och kämpar för det hon vill ha, haha nu är
detta bara en roll i en film, men jag tycker defenitivt att hon ger en stor inspration, till mig och
till många andra well i think so anyways,

fast oh andra sidan skulle jag viljat varit ungdom vid 89/ 90 jag ÄLSKAR stilen mer
en vad jag gillar 60 talets stil, jag sattsa på det i sommmar, i know the 80s is in men inte
för mig jag kör på 90talet. raybans, höga levis shorts och svart linne/ mag linne. LOVE IT,
och vita sneekars. det ända som fattas är en bil utan tack sån dära gamla :) gärna porshe
för den slanten, oh eller vespa haha fast i italien då nee nu ska jag sluta dag drömmma.


haha som sagt I want too go back in time :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0