when its. hoooooot outside,

hemmma, oh vilken underbar dag. typisk såna där sommar dagar man verkligen längtar efter
under vintertid, vi åket ut till forsheda och bada i den svalna poolen, vi spelade fotboll
girls mot Boys behöver jag säga hur det gick? haha dont think so, och jaaa bara njutit av
solen och alltsammans, mer såna här dagar tack, jag lyckades bränna mig
haha yaaay kanske blir brunt om några dagar då, well we can at least hope,

och nu har jag ingen anning om vad jag ska göra, jag tror jag ska ta och göra
lite rent i mitt rum sen får vi se vad kvällen bär åt, jag har haft en rolig dag i alla fall
hoppas ni har haft precis samma sak,

Xoxo/ Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0