be here.

Summer. summer please come fast.
Mina vännnnnner det är mars. MARS som i 3 månader kvar till sommaren
and that i Love. fast jag gillar inte mars alls tja det är ju sån månad man inte
vet om det är varmt eller kallt ute men vet ni vad min vinterjacka så sååå långt in i garderoben
att jag får ta fram den när jag kommer tillbaka till sverige. för MIN sommar slutar inte för
mig detta året Kärlek till detta. wiihoo. Humöret är på topp. just nu håller jag på med
en marknadsförings grej till jobbet, thats some fun stuff. ska iväg och jobba från 4-6 med
andra ord stänger jag idag. jaa så ser la min dag ut när jag kommer hem blir det
Sy,sy åter igen sy . projekt arbetet vet ni. jag tänkte lägga upp lite tips på klädesplagg såå
stay tuned.

Hugs.

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0