days turn in to nights.

Sen när blev Helgerna så tråkiga? Spelar nästan ingen roll vad man gör
slutar ändå med att man är helt slut på fredagskvällen och fortsätter hela helgen.
Dettta får inte hända. nästa vecka ska det banne mig bli ändrig på detta om så jag få
dricka 2000000 expreesson, jag vill ha EN GALEN HELG haahha,

vilket fall som helst 8 veckor kvars till studen resan, yihooo solen kanske väljer att stanna kvar
om jag själv får välja 2 veckor. jag hatar snö jag hatar den mest, men vet ni vad jag hatar mer en
snö? SLASK det ohh jag och slask är enimies big times, hatar det, men inget kommer att stoppa
mig till att ha min vår jacka or whats so ever. för mig har våren börjart nu punkt slut, ehhe

nu ska jag plugga lite grann.

Love / Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0