Meaning full art.

Det där med sol och vår det kan man ju bara ta bort ur ens förväntingar på
momangen. Vad är detta snö sen strålande värder en av anleningarna till att jag hatar
mars. Man får väll helt enkelt vänta och vänta.

jag har tänkt och måla en tavla till mitt rum, men vad jag ska måla
har jag ingen anning om, jag vill ha en tavla med ett budskap och
insperation. just nu funderar jag på om jag ska rita av någon av peytons
teckingar till väggen, älskar den sortens konst. här när några jag tänker på
att ha.







men om jag själv fick välja hade jag viljat ha coldplays alla alum i super stortformat
på mina väggar. ahahh dream on Ermina, Dream on.

ni kan gärna hjälpa mig om ni vill ahha vilken tycker ni bäst om?


Caio bellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0