mondaay and i love it

Haaaalo,

måndag, ny veckan och ser ut att bli en härlig vecka, Jag hoppas på det i alla fall.
Jobbat och projket arbetet, Under min jobb tid kom liridita och Anela och hälsade på
och där satt vi och pratade om allt mellan himel och jord, härligt värre. en timme senare
kom underbara malin in och vi pratade med en stund, Dennna underbara människa är
nog en utav de bästa på ge råd ska jag tala om för er.

Senare gick jag hem till lirdita och där satt vi och pratade med hennes urgulliga mamma.
En helt underbar dag helt enkelt. Jo förutom att det regnade men jag tycker det börjar bli
varmare ute, kanske inbilar mig men det känns som det.

jag har minskatt på mitt sockerätande och jag ska säga er det gör mig super
pigg. helt knasigt, jag är 10 0000 gånger piggare än jag varit förut.
jaa nu är det snart sommmmmar ahha jaa eller ja nästan snart.

Ne nu ska jag nanna.

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0