Monday and sunshine

tjenare baabes.

ser ut och bli en väldigt bra veckan, love it. dagens händelsen är la få,
började dagen med organsation och lederskap slutade den med
markandsföring och nu väntar jag på att klockan ska bli fyra för då ska jag jobba
thjoola hopp, sedan blir det plugg. ja måndagar burkar inte vara allt för roliga
minsan. jaha frästen hörde en jätterolig grej idag, min skola har anordnat en massa
fester till oss studenter innan vi tar själva studenten den första är 4/4 och då är
det black and white, när jag läser detta haha ser jag hela min garderob framför
mig och upptäcker som vanligt att jag inte har något att ha på mig vilket innebääär
here it comes SHOPPPPPA. i love it. kanske dags att börja leta efter student klänning med.

ne nu så ska jag nog sluta,

Take care sweethearts<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0