music,summer, coldplay










Det är måndag kväll i slutet av mars och jag sitter här med liridita,
vi har bägge sovmorgon i morgon, vi sitter och fixar våra naglar.
vi pratar om coldplay vilket gör att jag kan börjar gråta vilken sekund
som helst. om några månader står vi där och har samma känsla i magen som vi
hade i september, fast denna gången kan vi stå och hoppa och sjunga falskt till.
för vet ni vad, vad gör man inte när man träffar människor som insperiera en till
så mycket i ens vardagliga liv. Det som är så SÅÅÅ!!! jobbigt är att det är deras sista spelningar
detta året de ska läggas ner, men det tänker jag minsan inte låt hända. någon som är med
mig?

Vi ses defenitivt på en superhärlig sommarkväll i raybans och converse på stockholms
stadium då vi har ännu en världens bästa KVÄLLL framför oss.

Light will guide u There. thihi

Xoxo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0