one boooring week.




ungefär så såg det ut, thihi. inte alls sååå jättebra men um okeej typ. heh


bloggtork? Nej tyvärr har jag bara haft fruktansvärt mycket att göra inför
mässan som var igår, Nu är det över så nu blir det back som vanligt igen :)

mässan gick hyfstat bra, men från vår del kunde det dock varit mycket bättre men sådant
får man ta med sig till framtiden. vi fick en del beställningar på våra varor, vilket
ska bli superskoja att göra.

men dagen började dock inte särskilt bra alls på väg till gislaved precis innan forsheda vart
det en bilolycka, med massa ambulanser, poliser samt brandbilar, så vi fick stå i en
bil kö som varade i ca 30 min, men när vi senare gick ut ur bilen fick vi reda på att någon hade dött
när vi sedan fick köra vidare se vi hur de två bilarna hade fördärvats något ordentligt,
jag hoppas verkligen att ingen dog dock, men men sånt är nog livet man får väll vara bredd
på sådant med antar jag,

Love/ Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0