skip the other part.






när andra människor sover är jag vaken. konstigt som det är så är jag nog en natt
människa. det där med att sommaren kommer komma fort, stryck det fort.
snö så det skriker om det har det varit idag på köpet kom slasken. jag sa
att jag skulle lägga upp lite kläder men jag börjar känna mig super trött så det får
vänta. igen skola för mig i morgon inga lektioner, så jag ska passa på och sova så gott
så. ja önskar verkligen att jag var i californien nu, kan dock inte fatta att det snart är dags.
och flytta andra sidan atlanten. sorligt? aboslut inte kanske för att lämna mina familj
but i have to fallow my dreams. ne nu ska jag tvinga mig till sängs. och drömma att jag och lirre
och malin som även hon ska till usa samtidigt som ossssss har underbart och jaa lever the califronien
lifestyle.

hugs andkisses.

Kommentarer
Postat av: Malin

WOHO!, fett nice kommer det bli!

2009-03-03 @ 10:10:35
URL: http://londondreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0