i'll try to fix you





Om jag skulle få skriva vad jag känner just nu så vet jag inte om jag är arg
eller ledsen.  saken är att jag inte vill skriva om vad som har hänt för det är
nästa lite töntigt jag kan bara säga så här det värsta som finns är när man är
allvarlig i en situation som min var och ingen tar det seriöst och förstätter att spela
ett spel så kan man ju inte annat än att bli tokig tills folket slutar men när det väll
är slut så sitter ilskan hårt som ett plåster det ända som tycks hjälpa är coldplay
för min del tack och lov att de finns till, annars vet man nog inte vad man hade
tagit sig till. ja tack till coldplay för deras musik haha kanske stoppar brotten av en
del ungdommar haha kanske ska ta och ha en sådan kampanj vem vet coldplay
kanske älskardet dåå får jag i alla fall träffa dem live. Ja nog tog jag nog i ganska
kraftigt men men om det funkar så hade det varit underbart.

nu ska jag sova . ska bra tipsa er om en underbar låt av ingen annnan en älskade Coldplay
Colplay- your love is everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0