Saturday night

Saturday night. jag måste bara säga gårdagen vart en av de mest lyckade
natt ever. Looooved it. vad kan jag säga jag har världens bästa vänner.
har inga bilder än väntar på att Anela som skall skicka dem över till mig
så även ni få se dem. Kvällen började med att alla skulle samla för att vi skulle
förfestat tillsamman samt fixa ordning oss. det tog sin tid ahah men det var roligt under
tiden speciellt när jag jagade anela med marscaran and of cours i woon.
sedan efter att väntat på lirre vart vi på väg ut, alla hade höga skor så klar vi klagade
den putte lilla vägen från parkeringen in till harrys. inne på harrys vart alla från min
klass där som jah inte sett på evigheter väldigt kul att se alla igen eller nästan alla.
Kvällen var KANON ialla fall en utav de bästa kvällarna någonsin.

 Idag har jag inte gjort mer en jobbat och tagit det lungt
hela dagen och vad kan jag säga mer än Loooved it. min hals krånglar med mig
men inget och klaga på det är det minsta som kan hända. jag har börjar skriva på en
novell jag gör det ganska ofta och sen slutar jag mitt i dem men jag ska SKA göra klart
denna. den är på englska ja ni ska inte tro att jag är så duktig på englska för jag använder
mig av lexikon24.nu min nya babe ahaha .

ne nu ska jag kolla på film är nämligen inte trött alls.

Sleeeptight hunnns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0