A angel has past away

2 september 2009, denna dagen kommer sättas på minnet för resten av mitt liv
detta är dagen en mycket nära släkting dog till mig och detta är första gången i mitt liv
jag får känna vad sorg är på riktigt. Han var en kille som jag är uppvuxen med i kosovo
alla år jag varit nere har han alltid stått där och väntat på mig, och tagit i mot mig som sin
egna syster, han är en utav de killarna man vet förtjärna det bästa.
Han blev bara 18 år må gud vara med hans själ,

" jag är tacksamma för alla roliga utekvällar vi hade speciellt när du och jag smet iväg
till badhuset/resturangen i smyg och var ute hela natten, och hade nog de roligaste stunderna
någonsin, jag är tacksamma för att du alltid tog hand om mig när vi var ute, varnade mig för
det värsta och presenterade mig för det bästa, jag kommer aldrig glömma den kvällen du, jag
dina systrar och lenti och majlinda var uppe hela natten och spelade kort, till 8 på morgonen,
då din underbara mamma må gud vara med henne, satt uppe med oss, tack för alla
mina minnen med dig,

jag hoppas att du får ett bättre liv på andra sida, men du kommer alltid vara saknad här
hos mig och min familj

jag älskar dig min ängel,

Rest in peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0