and here we go agian




Det är tisdag, jag är trött, och svininfluensan är i full gång i värnamo.
som skolor som ska stängas ner, det låter som pesten,
själv tror jag inte den är så farlig, Bara jag inte får den så  ;) haha.
Jag har haft en riktigt 80tals movie vecka, jag bara Älskar ÄLSKAR
richard gere, yes box, jag tycker verkligen filmerna från förr var bättre.
Jag tror richard gere motsvara dagens hmm Chace crawford.
wich is Lovely för hur bra är inte chace egentligen.

i alla fall i dag på schemat står en liridita som kommer hit ska förska
få ner Anela med men hon är svår att få tag i  dessa dagar, bussnies woman alright.


Dagens Låt : Faith Evans - Tru love, leta upp den på spotify.

Love // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0