i love when the sun shines ,


HEY
!

Gud vilket bra väder, känns som världens bästa dag idag,
min jacka från Hm kom idag, som jag beställde, och det är
nog ingen suprise om jag säger att det är mc jackar som hela sverige / världen
bär. jag hatar att ha likadana kläder som andra, men jag måste säga I dont care
när det gäller denna jackan, love it love it love IT,

jag ska ta lite bilder sen så får ni med se hur den ser ut a la Ermina style,

annar har jag stigit upp fyrsen, jag älskar nämligen att sova med fönstret uppe
så¨där så man fryser halft ihjäl sen cyklade jag till jobbet där det var hur mkt
folk som helst att jag bara vill dö men sen gick det bra, det är kul att jobba där i alla fall
en del dagar haha :) sen hämtade jag jackan och nu sitter jag här och väntar på att Anela
ska sluta skola, så jag kan möööta upp henne.

Dagen låt ni Måste höra IS ....
John mayer - The Heart of life


nu ska jag städa mitt rum vilket jag verkligen verkligen inte orka göra.
hmm ne jag skiter i det och gå ut och läser min bok


CAIOOO BEllas

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0