its just sameshit on a diffrent day



Det är tisdag eller ja onsdag, dagen började med att jag gick till jobbet ( shocking)
i väldigt varmt väder? what? jaa istället för at sätta på mig något varmt så ja slägde på
mig världens varmaste jeans och två line plus kofta i though Just kill me,
i alla fall jobbet gick fort, efter kommer Anela och lirre in och hämta mig i lirres
nya bil som mina älskade smarthuven råkat göra något med bilen, fråga mig inte vad
men något som tog dem nästan en halvtimme att starta den igen :)


vilket fall som helst måste jag rekomendera något för er Vampyr älskar ( like me :P )
True blood hörde att den börja vissas på 1an, jag har redan kommit till säsong två
och det kan inte blir mer spännande än så, desseutom gillar jag alexander skarsgåd speciellt som
vampyr.

alltid lika underhållande med vampyr boys,

fast det finns ingen edward cullen där inte.

på tal om det nu ska jag läsa den tredje boken jag fortfarande inte är klar med
shit pommes skärpning på det.

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0