somedays you love work somedays you dont.

Lördag, och jag vakande 8, its nuts men jag skulle jobba haha annars hade jag
nog vaknat så där vi lunch, vilket fall som helst världens hemskaste dag på jobbet
jag jobbade med alisa och vi har lika roligt eftersom vi bägge är lika klantiga,
ena sätter på kaffe utan kaffe, den andra skjuter i väg locket till grädden till andra sidan
rummet, you name it, det var tok mycket folk i värnamo idag
I AM SHOCKED!!!

så jag är Väldigt väldigt tröttt, gosh, och idag har jag träffat ingen mindre
en min käraste alma som har flyttat till göteborg, men idag är hon här
så det blir fest för hela slanten med mina A&A and I looooooove it.

fast först ska jag sova i 5 timmar, städa mitt rum och taaaaaaaa ett
baaaad thank good,

vi hörs seeen, caaaio

beso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0