dreams

klockan är nästan två och jag kan verkligen inte sova, helt otroligt jag kan inte sova
tidigt och jag kan inte vakna tidigt, its gettting pretty annoying.
Vilket fall som helst så har jag jobbat hela dagen nästa minus två timmar
då jag var på sense och fixade mina naglar vilket jag inte gjort på ett riktigt bra
tag, hur bra är det inte och bli ompysslad, looovely, och i morgon ska jag testa
på deras spraytan, kan va bra nu när sommar färgen is all gone,

jag tror jag har blivit kär.
jag har blivit kär i BALETT hehe, nej men seriöst det är hur vackert som helst och se
hur en balett dansör utrycker sina känslor i dansen i love it, och jag hoppas att någon i
närheten ska ha någon balett förställning så man kan gå se.

hon på video får det och se hur enkelt ut som helst, ahhaah men jag tror Knappast
att det är ens i närheten av det, men hon gör det bra!

nu blir det bok och sömn, caaaaaaaaio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0