I wish life could take me by suprise.



Söndag,söndag
ja jag hatar faktiskt söndagar, de dra bara ut på tiden.
min söndag har jag spenderat hemma hela långa dagen i världens
varmaste rum med one tree hill säsong 3 på, visst det låter inte
alls så dåligt tills man kommer och tänka på att det faktiskt är måndag
i morgon, och allt börjar om på nytt,

jag har total städat mitt rum och fick ut två superstora
svarta säckar, från mitt rum, känns som om man lämnar
det gamla bakom sig och välkomnar in det nya.
jag hittade en massvis med block som jag och liridita
suttit och kladdat i under våra media kunskaps lektioner.
som vi tyckte va SÅ roliga, ahahha jag hittade även massvis med
saker jag har glömt att jag haft,

så nu är det precis som det ska vara och det kommer se ut så här
en månad till sen är jag förmodligen från värnamo.

ibland kan jag bara inte längta att få komma härifrån
känns som alla lever på det förflutna och jag vill leva på nuet och imogon.
dessutom har värnamo aldrig varit en del av mig, och förhoppnings
kommer det aldrig vara det heller.

jag är en tjej som Älska att bara hoppa på ett tåg och gud vet vart man kommer
hamna, och det bästa jag vet är att träffa nya människor.

på tal om det har jag berättat om min och lirres tokiga två dagar coldplay fun.

Onsdagen.

vi är i skolan och jag har ringt som en galning efter ett par biljetter till
coldplay, och det tar mig evigheter tills jag får tag i företaget som sålde det.
Killen var hur underbar som helst och fixade två riktigt KASSA biljetter till oss
men vi fick i alla fall någon. jag spriner ner till esten ( liridita gick bild, ) och skriker
- VI HAR BILJETTER ! VI SKA SEEE COLDPLAY I MORGON.
i rummet är lirres klass kompis, im nuts så jag baaaaaaa come un give me a hugh så jag fick dem
två att stå där att hoppa av glädje medans jag nästa lipar.

nu tänker lirre och jag PLAN B, vi visste redan att vi kunde sova hos hassans syster.
vi gick tillsammans med alma och bokade biljetterna till vår student resa, stunden efter
gick vi till mitt jobb jag sa upp mig ahahah, vi gick på en husvisning med lirres föräldrar
och övertalade lirres mamma att hon kunde åka, så vi cyklar som idioter hem till mig
jag går in i mitt rum där är min klänning jag beställt från chicy jag skriker av glädje,
sprigner ner till mamma med lirre och vi övertala henne och hon får nästan en chock .
hon säger dock att jag ska kolla med pappa. och han ba what? men efter mitt debutt som skådespelare
i vardagsrummet, om hur jag MÅSTE Se deeeem i morgon går de med på det, works all the time ;)

så vi dra hem till lirre packar och går till mig,
gud vilken energi kick vi fick.

NÄSTA dag KAOS.
ahha

vi vaknar 8 sjukanmäler oss, åker upp till tågstation köper biljetter och
kommer ner till ica och väntar där, gud vet hur länge Hassan dycker upp,
och vi hoppar på bussen, there is a daaaaaamn long way too sthlm.
vilket fall som helst kom vi fram, kollade film mesta tiden på bussen,
vi skulle möta upp kille som hade våra biljetter på en halvtimme ,guess what
we dident haha vi fick först springa hem till hassans syster och släppa av alla väskor
sen hade vi världens stress jag skojar itne världens stress, så vi plankar
på tunelbanan. och skyndar oss till globen, guess what agian
jag glömde plånboken, ahahah asså jag dör,
vilken vilken dag, vi kommer ditt hassans kort strular, allt går fel, vi får våra biljetter.
och så går vi in, och helaaa globen är FYLLD, jag glömmer det aldrig
förbandet har jag ingen anning vilka de var. säkret några jättebra, coldplay kommer
in och all stress vi har haft under de två dagarna är gonegonegone.

och så där vill jag att alla mina dagar ska va.
take me by suprise, thats how i like ti.

och coldplay ska jag se igen trust meeee!

okej nu har jag skrivit tok mycket,

här är dagens låt - Coffee and cigarettes

, love // Ermina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0